پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 277
نویسنده : امین یادگاری

Ottomania یک بازی جدید در زمینه فرماندهی برای iOS میباشد . این بازی همانند اسمش که عثمانی است در زمان زیستن این قوم رخ میدهد و شما باید این قوم را در زمان مناسب و با قرار دادن نیروی سواره ، کماندار و … در جای مناسب دشمنان را نابود سازید . همچنین این بازی شباهت بسیاری به بازی Plants vs. Zombies دارد . از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک فوق العاده ، وجود شخصیت های حماسی مانند سلطان سلیمان ، امکان ارتقاء قدرت جنگجویان و کمانداران و … اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Ottomania v1.0 بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

 

password بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپادرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد لینک دانلود – ۲۲۶ مگابایت | لینک کمکی

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Ottomania v1 , 0 , دانلود بازی Ottomania v1 , 0 برای Iphone , دانلود بازی Ottomania v1 , 0 برای آیفون , دانلود بازی Ottomania v1 , 0 برای آیپاد , دانلود بازی هیجان انگیز , دانلود بازی هیجان انگیز برای Iphone , دانلود بازی هیجان انگیز برای آیفون , دانلود بازی هیجان انگیز برای آیپاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی